Gratis verzending binnen NL + BE vanaf €45

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en transparant. Kort en bondig, zonder moeilijke woorden. Heb je vragen? Laat het ons weten.

1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk:

Elke. Dag. Feest.

2. Wie wij zijn en hoe je ons bereikt

1. Hoi! Wij zijn The Friendly. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

Bel ons:
010 360 20 29 

Whatsapp ons:
010 360 20 29 

Mail ons:
[email protected]

2. Handige nummers
KvK: 74216570
BTW: NL002222203B94

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

4. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Dat is menselijk, ook wij zijn mensen. Alle informatie op onze site wordt dan ook dagelijks bijgehouden. Foutje gevonden? Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden. Laat het ons weten, en dan passen wij dit direct aan.

5. De overeenkomst

  1. We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.
  2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

6. Herroepingsrecht

Soms blijkt een product nou eenmaal niks voor jou. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling terug, binnen 5 dagen nadat we jouw retourzending goed hebben ontvangen.
 

7. Beoordeling na aankoop

Wij willen natuurlijk ontzettend graag weten hoe je aankoop bevalt, en wat je vindt dat wij beter kunnen doen. Bij een aankoop bij The Friendly ga je automatisch akkoord met het ontvangen van een éénmalige beoordelingsmail na je aankoop. Of je deze invult, is natuurlijk je eigen keuze 🙂

8. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je product uit en bekijk het aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
 

9. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
  1. we sturen je een bevestiging van je aanvraag;
  2. we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling terug binnen 5 dagen nadat we je retourzending goed hebben ontvangen.
 

10. Verzendkosten bij retourneren

Die zijn er niet. Beloofd.

11. Wat je niet kunt retourneren

Ingewisselde vouchers of tegoedbonnen.

12. De prijs

  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. 
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  3. Normale verzending is altijd gratis. Heen én terug.

13. Nakomen beloftes en garantie

  1. We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je. 
  2. Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

14. Bezorging en uitvoering

  1. We doen er alles, maar dan ook écht alles aan om jou blij te maken. Daar zijn we zelfs een beetje obsessief in.
  2. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen
  3. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

15. Betaling

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
  2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten

16. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Zo vervelend zelfs, dat we verschillende noodplannen klaar hebben liggen voor het geval dat jij een klacht hebt. Zo weten we zeker dat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

17. Dat was ‘m weer!

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.